På skolfi.se används webbkakor (cookies) för att mäta besöksstatistik. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies. Vad är cookies?

Jag förstår
Skolforskningsinstitutet
  • Om oss
  • Other languages
    • Davvisámegiella
    • English
    • Jiddisch
    • Meänkieli
    • Romani arli
    • Suomi
  • Hjälpmedel
    • Lyssna på webbplatsen
    • Lättläst
    • Teckenspråk
  • Start
    • Forskningssammanställningar
      • Publicerade systematiska översikter
        • Klassrumsdialog i matematikundervisningen
        • Digitala lärresurser i matematikundervisningen
        • Beställ böcker
      • Pågående systematiska översikter
        • Språkutvecklande naturvetenskapsundervisning för andraspråkselever
        • Feedback inom skrivutveckling
        • Läsförståelse och undervisning om lässtrategier
        • Lek i förskolan
        • Arbetssätt och metoder i undervisningen inom vuxenutbildningen
      • Utveckla undervisningen med stöd av systematiska översikter
      • Försöksverksamheten
        • Morten Sager om samarbetet med Skolforskningsinstitutet
      • Databaser för lärare
      • Vilka forskningssammanställningar saknar du?
      • Internationell utblick
    • Forskningsfinansiering
      • Forskningsprofil
      • Utlysning av forskningsbidrag 2018
        • Anvisningar för sökande 2018
        • Vanliga frågor och svar
        • Funding for Practice-Based Research on Teaching and Learning: the Review Process
      • Finansierade forskningsprojekt 2017
        • Att utveckla undervisningen och förbättra lärandet genom klassrumsledarskap, klassrumsklimat och skolklimat
        • DigiTaktik
        • Konsten att lära sig svetsa
        • RiskEdu II
        • Undervisning för hållbar utveckling – en longitudinell implementeringsstudie
      • Finansierade forskningsprojekt 2016
        • Digitala verktyg för att förstärka matematik-undervisningen
        • Förmågan att föra och följa algebraiska resonemang …
        • Förskolan – en aktör för att skapa möjligheter och möten för nyanlända barn
        • Kan effektivare samspel i klassrummet förbättra språkutvecklingen?
        • Lärande i och av lek
        • Nytt lärande genom animerad kemi
        • SO-undervisning på solidare vetenskaplig grund ..
      • Medelsförvaltare
    • Pressrum
    • Om oss
      • Kort video om institutet
      • Uppdrag
      • Organisation
        • Skolforskningsnämnden
        • Vetenskapliga rådet
      • Årsredovisningar
      • Remissvar och övriga skrivelser
      • Hur tar vi reda på behovet av ny kunskap?
      • Skolforskningsinstitutet i media
      • Lediga tjänster
        • Vi söker forskare/projektledare
      • Etik och jäv
      • Kontakt
        • Medarbetare
    • Other languages
      • Davvisámegiella
      • English
        • Fact sheet
      • Jiddisch
      • Meänkieli
      • Romani arli
      • Suomi
    • Hjälpmedel
      • Lyssna på webbplatsen
      • Lättläst
      • Teckenspråk
  • Om oss
    • Kort video om institutet
    • Uppdrag
    • Organisation
      • Skolforskningsnämnden
      • Vetenskapliga rådet
    • Årsredovisningar
    • Remissvar och övriga skrivelser
    • Hur tar vi reda på behovet av ny kunskap?
    • Skolforskningsinstitutet i media
    • Lediga tjänster
      • Vi söker forskare/projektledare
    • Etik och jäv
    • Kontakt
      • Medarbetare

Årsredovisningar

Skolforskningsinstitutets årsredovisning 2017

Årsredovisning 2017 framsida

 

 

 

 

 

 

 

 


Skolforskningsinstitutets årsredovisning 2016

Framsida

 

Skolforskningsinstitutets årsredovisning 2015

Skolforskningsinstitutet årsredovisning 2015

 

  • Dela denna sida
  • Skriv ut

Uppdaterad: 2018-04-09 11:54:08

Startsida Skolforskningsinstitutet

Twitter

LinkedIn

Youtube

Kontakt

Besöksadress:
Hemvärnsgatan 15, Solna strand

Postadress:
Box 1009, 171 21 Solna

Telefon:
08-523 29 800

E-post:
info@skolfi.se

DIREKTLÄNKAR

  • Forskningssammanställningar
  • Publikationer
  • Forskningsfinansiering
  • Forskningsprofil
  • Om webbplatsen

Skolmyndigheter

  • Skolverket
  • Specialpedagogiska skolmyndigheten
  • Skolinspektionen
  • Sameskolstyrelsen